Sådan vælger du Google Ads-konsulent i 2018

Mangler din virksomhed hjælp til at gøre jeres Google Ads-annoncering bedre og mere rentabel for virksomheden? Rigtig mange virksomheder søger i dag hjælp hos specialister til at klare virksomhedens Google Ads-arbejde. Denne udvikling har samtidig betydet, at flere og flere specialister nu tilbyder hjælp til Google Adwords. Af den grund kan det for dig og din virksomhed være vanskeligt at finde frem til, hvilken Google Ads-konsulent som bedst hjælper jer.

Hvis du også er på udkig efter en konsulent til Google Ads, kan du med fordel læse med herunder, hvor du bliver guidet til, hvordan du finder den bedste specialist på området.

Find et bureau, der er Adwords-certificeret

I din jagt efter et Google Adwords-bureau bør du først og fremmest kigge efter, om de forskellige bureauer er Adwords-certificerede. Hvis et givent bureau, som du har kig på, er Adwords-certificeret, viser det nemlig, at bureauet lever op til en række gældende standarder indenfor Adwords-annoncering. Disse standarder omhandler blandt andet bureauets erfaring med og viden om Google Adwords. Vil du derfor gerne vide dig sikker på, at det er en specialist, du hyrer til din virksomheds Adwords-annoncering, bør du gå efter certificerede bureauer.

Mød din konsulent ansigt til ansigt

Når du har valgt et Adwords-bureau, bør du møde din konsulent ansigt til ansigt i stedet for kun at have kontakt over telefonen eller på mail. Der sker nemlig ofte misforståelser, når man ikke kommunikerer ansigt til ansigt.

Desuden vil du sandsynligvis få et bedre indtryk af de folk, som du skal arbejde sammen med, hvis du møder dem i virkeligheden. Af den grund er det også anbefalelsesværdigt, at du efterspørger et personligt møde med din kommende konsulent, før I indgår en aftale. Dette gælder især, hvis du er i tvivl om, hvorvidt du bør indgå aftalen.

Få mest muligt ud af din Google Ads-annoncering

Med Google Adwords har du og din virksomhed et hav af muligheder, når det kommer til annoncering på Google. Har du derfor modtaget et tilbud på Google Ads-annoncering fra din konsulent, kan du altid overveje at spørge om yderligere services.

Det kan resultere i, at du får endnu mere ud af de penge, som bruges på Google Adwords. Der er nemlig stor konkurrence mellem konsulenterne, og derfor er de fleste bureauer villige til at imødekomme dine ønsker for at beholde dig som kunde.

Vil du gerne vide mere om, hvordan du optimerer din Google Ads-annoncering, kan du læse meget mere om emnet her hos SearchPartners.dk.

På siden fremgår det også, på hvilke områder Google Adwords er særligt egnet, og hvor redskaberne kan skabe store forskelle og forbedringer. Du finder ligeledes et bureau, der er specialiseret i Google Adwords, og hvor du derfor med fordel kan søge hjælp, hvis du mangler en specialist på området.

 

Lignende artikler